5 steps til en sammenhængende B2B salgs- og marketingsstrategi
B2B kundernes købsrejse er for alvor forandret… I dag foregår hele 60% af kunderejsen online, inden de har været i direkte kontakt med en sælger. Kunderne ved tit alt om produktet eller ydelsen, allerede før de taler med en sælger.
Det betyder, at sælgerne i dag mistimer op imod 73 pct. af salgsaktiviteterne, når de rammer kunderne på forkerte tidspunkter med forkerte budskaber. Marketing kører ofte deres eget løb uden at få salgsafdelingen inddraget og engageret. Det koster omkostninger og tid og i sidste ende får man ikke indfriet sit salgspotentiale på den måde.
Få optagelsen af vores digitale event og bliv klogere på, hvordan du indfrier dit salgspotentiale med strategisk udsyn og operationel eksekveringskraft.
Få optagelsen nu
Udfyld formularen og se optagelsen med det samme!
Program
Værterne, Mads og Hans, giver dig 5 steps til at udvikle, implementere og eksekvere en kommerciel og sammenhængende salgs- og marketingstrategi.
Det bliver med hænderne i maskinrummet og fokus på konkrete cases og værktøjer, der gør en forskel. Du får indsigten og eksekveringskraften til at skabe og drive:
✔ Datadrevet leadgenerering – globalt og nationalt
✔ Content, der konverterer kvalitetsleads
✔ Leadscoring, der giver salgsafdelingen indsigt i varme leads
✔ Sales Playbook, som flytter varme leads til salgsmøder
✔ ROI beregning, som styrker beslutningsgrundlaget på tværs af salgs- og marketingafdelingerne.
Mads og Hans deler ud af indsigter og erfaringer fra mere end 50 succesfulde B2B projekter i 2020.
DI Handel
DI Handel er handelsvirksomhedernes branchefællesskab i Dansk Industri. Vores over 2.000 medlemmer er danske handelsvirksomheder, der sælger alt fra lakridser, gummistøvler og sæbe til sand, stål og maskiner. Vores mission er at skabe og formidle ny og unik viden, så vores medlemmer kan være på forkant og forblive konkurrencedygtige.
B2B Klubben
B2B KLUBBEN er den første og eneste dedikerede webcast om B2B salg og marketing. Hver fredag tager vi fat i en aktuel udfordring i en B2B virksomhed, belyser kampen fra forskellige ekspertvinkler og kommer med konkrete og brugbare løsningsforslag til omgående eksekvering. B2B KLUBBEN er både strategisk, taktisk og operationel i sin tilgang til cases, viden, erfaring og værktøjer fra hundredvis af danske og internationale B2B virksomheder.
Kontakt Hans eller Mads
-
Hans Løjborg Appelby
- Partner, Mindmill
- Tlf.: 20 92 92 70
- E-mail: hla@mindmill.dk
-
Mads Winther
- Partner, Intenz
- Tlf.: 20 14 71 72
- E-mail: maw@intenz.com